Met z'n tweeën naar Cuba - Reisverslagen van Carien, Jan, Jip, Cas, Mart van Grunsven - WaarBenJij.nu Met z'n tweeën naar Cuba - Reisverslagen van Carien, Jan, Jip, Cas, Mart van Grunsven - WaarBenJij.nu

Met z'n tweeën naar Cuba

Morgen vertrek ik samen met mijn oudste zoon Jip voor 12 dagen naar Cuba. We hebben er echt ontzettend veel zin in, ook al valt het mij niet mee om Carien en mijn twee andere zonen in Nederland achter te laten. Vind het wel helemaal TOP dat Carien mij aanmoedigde om te gaan toen Jip mij vroeg om samen met hem onze droom te verwezenlijken. Wij wilden nl. erg graag nog een keer naar Cuba om wat van de originele status te ervaren. Betekent dus dat we ook nu weer alleen de vliegreis hebben geboekt, en via www.wimdu.com een simpel verblijf voor de eerste paar dagen in Havana. Jip heeft via via op zijn werk contact gelegd met een Nederlandse gids in Cuba. Hij heeft gezorgd dat we de eerste dag in Havana worden rondgeleid en bijgepraat door een plaatselijke gids. Voor de overige dagen hebben we een globaal reisschema opgezet, maar ons kennende gaan we daar snel van afwijken. Bus, binnenlandse vlucht, auto huren....... we zien wel hoe het gaat verlopen.

Recente Reisverslagen:

Carien, Jan, Jip, Cas, Mart

Bijna 4 weken gaan we met ons gezin door Vietnam reizen. Een lang gekoesterde wens gaat in vervulling. Voor de eerste dagen hebben we een hotelletje geboekt in Ho Chi Min City (Saigon), en daarna zien we wel waar we uit gaan komen. We hebben gepland om eerst even de Mekong Delta op te gaan, en van daaruit een paar dagen Cambodja (Phnom Penh en Angkor Wat) te doen. De komende tijd lezen en zien jullie wel hoe het ons vergaat.

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13145

Voorgaande reizen:

23 April 2014 - 05 Mei 2014

Met z'n tweeën naar Cuba

03 Juli 2012 - 30 Juli 2012

een maandje Azië

Landen bezocht: